عطر و اتکلن

معرفی 10 عطر جذاب زنانه؛جذابیت خود را کامل کنید!

معرفی 10 عطر جذاب زنانه؛ جذابیت خود را کامل کنید!

آیا می‌خواهید بدانید که بهترین عطر جذاب زنانه کدام‌ است؟ جای درستی را انتخاب کرده‌اید! هر یک از این عطرها دارای رایحه‌های خاص و بی‌نظیری هستند که حس شما را به دنیایی متفاوت و شگفت‌انگیز می‌برند. در این مقاله به‌معرفی عطرهای پرطرفدار و فوق‌العاده خوشبو که منحصربه‌فرد و متفاوت هستند، می‌پردازیم.

بهترین عطرهای زنانه در دنیا

اینکه بخواهیم به‌ طور قطع ۱۰ عطر جذاب زنانه را معرفی کنیم، کار سختی است؛ اما در ادامه ۱۰ عطر که به دلیل استفاده از مواد باکیفیت بالا، فرمولاسیون خلاقانه و برندهای مشهوری که آن‌ها را تولید می‌کنند طرفداران زیادی دارند را معرفی می‌کنیم.

بهترین عطرهای زنانه در دنیا

عطر جذاب زنانه

 

 

ادکلن زنانه نینا ریچی له اکستاز

له اکستاز یک ادکلن زنانه خوشبو و جزو ۱۰ ادکلن جذاب زنانه است که با بویی شیرین و رهایی‌بخش طرفداران خاص خود را دارد. در نت ابتدایی این عطر رایحه‌های فلفل صورتی و هلو حس می‌شوند و در نت میانی بوی گل رز و یاسمن وجود دارد.

نت پایه این عطر که جزو خوشبوترین عطر زنانه در ایران است از عنبر ساخته شده و بوی قوی و دل‌فریبی دارد.

ادکلن زنانه بولگاری مون جاسمین نویر

مون جاسمین نویر ادکلنی زنانه است که توسط برند عطرسازی بولگاری در سال ۲۰۱۱ معرفی و تولید شده است. این عطر زنانه معروف دارای رایحه‌ی چوبی و گلی است که المان‌های تاریک و روشن را با هم ترکیب کرده و رایحه‌ای جذاب ایجاد می‌کند.

 در نت اولیه این عطر زنانه خاص بوی برگ‌های سبز و گل جوانه‌های یاسمن وجود دارد؛ همچنین در این ترکیب ممکن است بادام گرم و یاسمن رازقی وجود داشته باشد که احساس گرمای خوبی روی پوست ایجاد می‌کند. نت پایه این عطر که جزو ۱۰ عطر جذاب زنانه است شیرین‌بیان، دانه تونکا، عنبر، نعنا هندی و مشک خامه‌ای وجود دارد.

ادکلن زنانه بولگاری مون جاسمین نویر

عطر جذاب زنانه

 

 

ادکلن زنانه کلوین کلاین ایفوریا لیکویید گلد

ادکلن ایفوریا لیکویید گلد یکی از عطرهای موفق برند کلوین کلاین و جزو ۱۰ عطر جذاب زنانه است. این عطر در سال ۲۰۱۴ معرفی و تولید شد. پس از تولید این عطر زنانه خنک به‌مانند عطر مردانه خنک از این برند مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

شیشه ادکلن ایفوریا لیکویید گلد به لطف طراحی خاص و رنگ طلایی ای که دارد نظر هر کس را به خود جلب می‌کند. رایحه آغازین ادکلن ایفوریا لیکویید گلد شامل نارنگی، زردآلو و ترنج تازه است درحالی‌که در نت‌های میانی ادکلن عسل و نرگس ترکیب می‌شوند و رایحه خوشایندی را ایجاد می‌کنند.

همچنین در نت‌های پایه این عطر زنانه ارزان‌قیمت عصاره‌های نعناع هندی، چوب صندل و مشک به‌ کار رفته است.

ادکلن زنانه شنل کوکو مادمازل

مادمازل یکی از ۱۰ عطر جذاب زنانه است که در سال ۲۰۰۱ توسط کمپانی شنل و با طراحی جکس پولگ به بازار عرضه شد و به ‌عنوان یکی از بهترین عطرهای شنل شناخته می‌شود که بهترین گزینه در بین عطر زنانه برای کادو است.

این عطر عاشقانه زنانه در نت‌های آغازی شامل ترکیبات پرتغالی، ترنج و گریپ‌فروت است. در نت‌های میانی آن یاس، رز و لیچی و در نت‌های پایه نعناع هندی، وانیل، خس‌خس و مشک سفید حضور دارند. ادکلن کوکو مادمازل دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی است در نتیجه می‌توانید آن را در تمام فصول سال استفاده کنید.

ادکلن زنانه شنل کوکو مادمازل

عطر جذاب زنانه

 

 

ادکلن زنانه پاکو رابان المپیا

 نام این عطر که جزو ۱۰ عطر جذاب زنانه است از یکی از خدایان یونان باستان یعنی المپیا الهام گرفته شده است؛ همچنین رایحه‌ی المپیا شور و گلی بوده و حسی تازه و شرقی را به همراه دارد.

 در نت‌های اولیه رایحه‌ی پرتقال ماندارین، گل یاسمن و زنجبیل حس می‌شود که ترکیب تند و شیرین آن انرژی زیادی را منتقل می‌کند. در نت‌های میانی رایحه‌ی وانیل نمکی که تلخ‌وشیرین است تضاد جالبی ایجاد می‌کند.

نت‌های پایه‌ی المپیا شامل چوب صندل، کشمیر و عنبر سائل هستند؛ بنابراین این عطر در کنار عطر جذاب مردانه از این برند بسیار نزد بانوان و آقایان محبوب است.

ادکلن زنانه تیری موگلر ومنیتی

ادکلن ومنیتی یکی از محصولات باکیفیت خانه عطر تیری موگلر و یکی دیگر از ۱۰ عطر جذاب زنانه است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین عطر و ادکلن زنانه مورد استقبال بسیار مشتریان و کارشناسان صنعت عطر و ادکلن مواجه شد.

رایحه مرکباتی انجیر در قلب ادکلن ومنیتی حس شیرینی را به آن می‌بخشد؛ همچنین اجزای دیگر درخت انجیر، مانند چوب و برگ نیز در ترکیب این عطر استفاده شده است.

ادکلن ومنیتی با رایحه چوبی و شیرین به‌مانند اسمش که به معنای زن بودن است ارتباط و انرژی خاصی را ایجاد می‌کند. استفاده از این عطر که جزو جذاب‌ترین عطر زنانه از نظر زنان است در طول روز بیشتر توصیه شده و در فصول سرد سال نیز مناسب است.

ادکلن زنانه تیری موگلر ومنیتی

عطر جذاب زنانه

 

 

ادکلن زنانه لالیک آمیتیس

شرکت عطر لالیک با شعار “کنترل روز و شبتان را با لالیک آمیتیس به دست بگیرید”در سال ۲۰۰۷ طراحی شد. ترکیب اصلی این ادکلن شامل بلوبری و عصاره شاتوت است که باعث ایجاد یک رایحه مطبوع و محصورکننده می‌شود.

نت‌های ابتدایی ادکلن آمیتیس شامل توت بنفش، توت‌فرنگی، شاتوت، بلوبری و توت سیاه است. حضور رز قرمز، کانانگای لطیف و گل سرده و در نهایت کمی فلفل سیاه در نت‌های میانی ترکیب زیبا و جالب‌توجهی را ایجاد کرده است.

در نهایت ترکیب وانیل خامه‌ای، مشک سفید و تعدادی چوب در نت‌های پایه به تعادل و بلندی رایحه آمیتیس کمک می‌کند.

ادکلن زنانه لالیک آمیتیس

عطر جذاب زنانه

 

 

ادکلن زنانه لانکوم لوی ابل

شرکت عطر لانکوم در سال ۲۰۱۲ این عطر را که جزو ۱۰ عطر جذاب زنانه است را به بازار عرضه کرد. این عطر زنانه به همراه عطر مردانه معروف از این برند برای زنان مدرنی طراحی شده است که می‌خواهند درخشش و زیبایی زندگی خود را افزایش دهند. رایحه آن شامل مخلوطی از گل‌های شرقی مانند شکوفه‌های پرتقال، یاس، فریزیا و گل‌های رز است.

 در نت‌های این عطر بوی چوب صندل و وانیل شیرین حس می‌شود که باعث می‌شود این عطر جزو بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی باشد.

ادکلن زنانه جورجیو آرمانی ایر دی جیوا

این ادکلن که جزو ۱۰ عطر جذاب زنانه است یک ادکلن شیرین و رؤیاگونه برای بانوان است. در نت ابتدایی این عطر استشمام بوی ترکیبی از نرولی، پرتقال آبدار ماندرین و فلفل تند احساس می‌شود و در نت میانی ترکیبی جالب از گل‌های سردشکوفه های پرتقال و درخت کانانگا احساس می‌شود.

در نت پایانی این ادکلن رایحه‌های سرو، نعناع هندی، خزه بلوط، چوب کشمیر و مشک سبب می‌شود که این ادکلن در زمره بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا قرار بگیرد.

ادکلن زنانه جورجیو آرمانی ایر دی جیوا

عطر جذاب زنانه

 

 

ادکلن زنانه پاکو رابان بلک ایکس اس

این ادکلن در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی پاکو رابان عرضه شد و ماندگاری بالا، پخش بوی زیاد و… باعث شده است که این ادکلن جزو ۱۰ عطر جذاب زنانه قرار بگیرد. رایحه ابتدایی این ادکلن حاوی نت‌های زغال‌اخته، تمبر هندی و فلفل صورتی است و در نت‌های میانی بوی گل رز، بنفشه سیاه و کاکائو وجود دارد.

در نت پایانی این ادکلن عناصری مانند نعناع هندی، وانیل و چوب ماسویا یافت می‌شود. این ادکلن زنانه با حجم ۸۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود و به دلیل ماندگاری بالا، پخش بوی برجسته و شهرت برندش انتخاب بسیار مناسبی به نظر می‌رسد.

خریدی ماندگار از ژین پرفیوم

ژین پرفیوم با ارائه عطرها و ادکلن‌های اورجینال و برند فروشگاهی معتبر و مطمئن برای خرید بهترین ادکلن زنانه و مردانه است. شما می‌توانید ۱۰ عطر جذاب زنانه و مردانه در دنیا را از ژین پرفیوم تهیه کنید.

اگر دنبال بهترین ادکلن زنانه و عطر مردانه برای کادو هستید در ژین پرفیوم همیشه گزینه‌های متنوعی از عطرها با رایحه‌ها و ترکیبات خاص وجود دارد که شما می‌توانید آنها را خریداری کنید؛ بنابراین در این فروشگاه آنلاین معتبر همیشه خریدی جذاب، متنوع و اصل را تجربه خواهید کرد.

خریدی ماندگار از ژین پرفیوم

عطر جذاب زنانه

 

 

سخن پایانی

هر عطری می‌تواند یک داستان خاص و منحصربه‌فرد را برای شما رقم بزند. عطر نه‌تنها یک افزونه بویایی است؛ بلکه یک ابزار قدرتمند برای نمایان‌سازی شخصیت و استعدادهای درونی شماست؛ بنابراین ما در این مقاله به معرفی ۱۰ عطر جذاب زنانه پرداختیم و امیدواریم که این معرفی برای شما مفید و جذاب بوده باشد.

سؤالات متداول

۱ . ادکلن پاکو رابان ایکس اس در چه حجمی ارائه می‌شود؟

در شیشه‌هایی با حجم ۸۰ میلی‌لیتر

۲ . ادکلن زنانه بولگاری مون در چه سالی عرضه شد؟

در سال 2011

3 . بهترین عطر خنک زنانه کدام است؟

ادکلن زنانه کلوین کلاین ایفوریا لیکویید گلد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *