عطر و اتکلن

عطر مردانه معروف-15 عطری که جذابیت شما را دوچندان می‌کنند!

بهترین عطر مردانه معروف

آیا قصد خرید یک عطر مردانه معروف و جذاب را دارید؟ امروزه عطر و ادکلن‌های مردانه زیادی با نت بویایی‌های گوناگونی برای انواع سلیقه‌ها تولید شده‌اند. استفاده از یک عطر شیک و جذاب برای آقایان، تأثیرات مطلوبی را روی روحیه و دیدگاهی که اطرافیان نسبت به آن‌ها دارند، می‌گذارد.

اگر به دنبال انواع ادکلن‌های مشهور مردانه و عطر جذاب زنانه هستید، پس با هم ادامه این مقاله را دنبال می‌کنیم.

بهترین عطرهای محبوب و معروف مردانه

بهترین عطر مردانه از نظر آقایان چه نوع عطری است؟ امروزه عطرهای مردانه باتوجه‌به ویژگی‌های خاص و تنوع بالایی که دارند، مورد استقبال هر نوع سبک و سلیقه‌ای قرار گرفته‌اند.

ناگفته نماند که هر مدل عطری فرمول بخصوصی را در خود جای‌داده، چنانچه شما با انواع و اسم عطرهای معروف مردانه آشنایی کاملی داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

عطر شنل بلو ادوپرفیوم

این عطر مردانه معروف فرانسوی با طبیعت معتدلی که دارد در گروه بویایی اسانس چوبی معطری قرار گرفته است؛ بنابراین به‌خوبی توانسته نظر آقایان جوان و خوش‌سلیقه را به خود جلب کند.

رایحه‌های متنوع و دلنشینی مانند لیموترش، گریپ‌فروت، یاس، زنجبیل، فلفل صورتی و…که در این عطر جای گرفته، آن را به عطری قابل‌قبول برای استفاده‌های روزانه و مناسبت‌های رسمی تبدیل کرده است.

عطر Black Afgano

عطر Black Afgano بهترین عطر مردانه در میان آقایان خوشتیپ بوده که بسیار خاص و منحصربه‌فرد هم است. عطر فوق مانند عطر زنانه معروف طبع گرمی دارد و معمولاً در فصول سرد سال از آن استفاده می‌شود. این عطر با ماندگاری بالای خود از پخش فوقع‌العاده بی‌نظیری برخوردار است.

عطر کرید اونتوس

یکی از لوکس‌ترین و سلطنتی‌ترین عطر مردانه خنک موجود در بازار است که عطری شیرین و ظاهر ظریفی دارد. کرید اونتوس بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی از نت‌های موز، ترنج، سیب، آناناس، گل‌سنگ، گل رز، توس و نعنا تولید شده است.

عطر آمواج اینترلود

نوع ادکلن آمواج اینترلود از عطر مردانه معروف پرطرفدار با اسانس چوبی شگفت‌انگیزی که دارد، توانسته مردان زیادی را به خود جذب کند. رایحه این عطر در ابتدا گرم و تند بوده، ولی باگذشت زمان بوی آن ملایم‌تر و خوشبوتر می‌شود.

عطر آمواج اپیک

عطر لاکچری مردانه آمواج اپیک شاهکاری بی‌نظیر از برند آمواج با رایحه چوبی و آروماتیک یک عطر گرم و تلخ است که به شما حس اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای می‌دهد.

اپیک مناسب‌ترین عطر مردانه برای کادو به آقایان حساس و خوش‌سلیقه‌ای که به هر عطری روی نمی‌آورند، انتخاب شیک و باکلاسی است.

عطر لالیک انکر نویر

 انکر نویر یا لالیک مشکی به دلیل پخش بو، ماندگاری طولانی و قیمت مناسب، موردپسند بسیاری از مردانی شد که دوست دارند همیشه از عطرهای جذاب این چنینی استفاده کنند.

اسم عطر مشهور مردانه لالیک از لحاظ مطلوب و بی‌نظیربودن به گوش هزاران نفر رسیده وهمچنین طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد.

عطر بولگاری آکوا پور هوم

عطر بولگاری عطری همه‌چی تمام و مناسب برای آقایان جوان در روزهای گرم تابستان که می‌تواند حس خنکای دلچسبی در گرم‌ترین روزهای سال به آن‌ها و اطرافیانشان القا کند. با اسپری‌کردن اولین افشانه این عطر مردانه معروف و محبوب حس خوش و دلنشینی به فرد دست می‌دهد.

در این عطر جذاب مردانه از رایحه‌هایی همچون پرتقال، برگ درخت نارنج، جلبک دریایی، گل پنبه، کهربا، نعناع هندی و سدر به زیبایی هر چه تمام استفاده شده است.

عطر دیور ساواج

این مدل عطر بسیار پرطرفدار در دسته بویایی مرکباتی معطر جای گرفته که خط بویی عالی دارد. عطر مردانه معروف ساواج متانت خاصی به استایل مردانه آقایان می‌دهد و از اسانس‌هایی مانند ترنج و فلفل برای نت آغازین این عطر ایجاد ‌شده است.

در نت میانی روایح معتدل‌تری چون فلفل سیچوان و فلفل صورتی، شمعدانی، خس‌خس چیده شده و نت پایانی هم با ترکیب سدر، لابدانیوم و آمبروکسان به پایان می‌رسد.

عطر دیور هوم اینتنس

عطر هوم اینتنس در گروه بویایی چوبی، گل‌فام و مشک اندود جای گرفته است. استفاده از این نوع عطر مردانه معروف با طبع گرم در مهم‌ترین و رسمی‌ترین مجالس توسط آقایان شیک‌پوش، بسیار توصیه می‌شود. رایحه‌های این عطر عبارت‌اند از زنبق، گلابی، خس‌خس و سدر به زیبایی تمام‌رخ نمایی می‌کند.

عطر Private Blend

عطر سلطنتی و رؤیایی Private Blend، رایحه‌ای بسیار سنگین است که در گروه بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا قرار گرفته و به دلیل خاص و بی‌نظیر بودنش جزو برترین عطرهای جهان شناخته شده است.

عطر Private Blend از رایحه‌های جنگلی و چوب‌های معطر نت‌های تشکیل‌دهنده‌ای از جمله عود، چوب بلسان، هل، چوب صندل، خس‌خس، وانیل و عنبر تولید می‌شود.

عطر تق هرمس ادو تویلت

یکی دیگر از عطرهای شناخته شده و پرطرفدار دنیای عطر مردانه، تق هرمس ادو تویلت است. عطر فوق باتوجه‌به طبع معتدل و امکان استفاده از آن در تمام فصل‌های سال موجب شده جزو یکی از پرفروش‌ترین عطرها به شمار برود.

از نت‌ها و رایحه‌های این عطر مردانه معروف می‌توان به نعناع هندی، خس‌خس، رایحه گریپ‌فروت، سدر، رایحه پرتقال، فلفل و گل شمعدانی اشاره کرد.

عطر دیویدف کول واتر

 کول واتر خنک همانند عطر زنانه خنک اغلب در تابستان گرم می‌توان از آن بهره کافی را برد. با اولین اسپری این عطر مردانه معروف و رؤیایی، ذهنتان درست به جایی در میان یک جنگل ساحلی دلنشین با درختان و هوایی طبیعی، می‌رود.

در نت ابتدایی این عطر رایحه آب دریا، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، نعناع، رزماری و گشنیز به چشم می‌خورد. در نت میانی از استشمام رایحه بهارنارنج در کنار یاس مست می‌شوید و در نت پایانی هم اسیر ترکیب بی‌نظیری از مشک، خزه درخت بلوط، سدر و تنباکو خواهید شد.

عطر tom ford Tuscan

عطر مردانه معروف نوع tom ford Tuscan عطری بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ای است که با هر افشانه هوش از سر اطرافیان می‌برد. این عطر یا ادکلن رازآلود و خاص رایحه‌ای تلخ و ملایمی دارد و همچنین پرفروش‌ترین ادکلن‌ مردانه در ایران محسوب می‌شود.

عطر مارلی پگاسوس

مارلی پگاسوس عطری گرم و شیرین که انتخابی لوکس و خاص برای آقایان شیک‌پوش است. پگاسوس انتخابی نمونه برای فصل پاییز و زمستان بوده و باتوجه‌به اسانسی که دارد یکی از سلطنتی‌ترین عطرها شناخته شده است.

نت‌های پایه این عطر شامل وانیل، رایحه چوب صندل، کهربا، بادام تلخ، پگاسوس، گل‌گاوزبان و زیره سبز است.

عطر هوگو باس من

عطر مردانه معروف هوگو باس من عطری با ماندگاری قابل‌قبول شناخته شده که با افشاندن آن روی پوست یا لباس خود می‌توان مانند الماس در هر جمعی درخشید.

هوگو باس با رایحه‌هایی نظیر ریحان، گریپ‌فروت در نت ابتدایی شگفت برانگیز است؛ رایحه سالویا، میخک صدپر و گشنیز در نت میانی سرزندگی را به این عطر بخشیده و رایحه سدر و درخت نراد در نت پایانی هم دلربایی این عطر را چندین برابر کرده است.

عطرهای باکیفیت را چگونه باید خریداری کنیم؟

اگر به دنبال بهترین عطرهای معروف مردانه با تنوع بالا، بهترین کیفیت و درجه ماندگاری بالایی هستید، ژین پرفیوم انتخابی ایده‌آل برای شما عزیزان است.

شما در این فروشگاه می‌توانید انواع مختلف عطر خوشبوی مردانه، عطر زنانه برای کادو و… را از میان عطرهای معتبر بدون هیچ‌گونه مواد افزودنی و کاملاً اورجینال با قیمتی منصفانه و مناسب خریداری کنید.

در آخر

عطرها فقط ابزاری برای کامل‌کردن استایل به شمار نمی‌روند، بلکه در بیان حس عاطفی هم بسیار حائز اهمیت هستند.

به علاوه عطر و ادکلن‌ها می‌توانند میلیون‌ها حس را در مخاطب ایجاد کنند و آینه‌ای از شخصیت شما در ذهن اطرافیان باشند. به همین دلیل انتخاب بهترین نوع عطر مردانه معروف متناسب با خلق‌وخوی شما امری مهم و اساسی بوده است.

سؤالات متداول

  1. کدام عطر مردانه را در تمام فصول می‌توان استفاده کرد؟

عطر Black Afgano و عطر تق هرمس ادوتویلت

  1. عطر مردانه کرید اونتوس از چه نت‌هایی ساخته شده است؟

نت‌های موز، ترنج، سیب، آناناس، گل‌سنگ، گل رز، توس و نعنا

  1. نت میانی عطر دیور ساوج از چه رایحه‌هایی تشکیل شده است؟

فلفل سیچوان و فلفل صورتی، شمعدانی و خس‌خس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *